Any Trades

For pokemon Diamond and Pearl players who need a place to find others to trade/battle with.
 
PortalHomeFAQRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 HAHAHAHAHA pokemon songs

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Prof. Cowie
Professor
Professor
avatar

Male
Number of posts : 137
Age : 29
Location : I AM OMNIPRESENT!
Trainer Type : Edumacator....
Friend Code D/P : gonna hve to be my friend to get it >=3
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-25

PostSubject: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:03 pm

well, since professor oak is so big on poetry i decided to make stupid pokemon songs!



Moo SUCKAS!
Back to top Go down
View user profile
ilikepiesodoyou

avatar

Male
Number of posts : 8
Age : 22
Location : UNICORN PLANET
Trainer Type : Wimp
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:09 pm

YOU GO GIRLFRIEND LETS CREATE A POKEMUSICAL REVOLUTION!!!


Very Happy

My Song From the Bored Section

POKEMON RAP: CATCH THAT POKEMON
If you want a pokemon just put it asleep
don't worry, it's not dead so please don't weep.


With a status problem, it will be easier to catch
since it will be weak, just like a blown up hatch.

Drain up that Hp since it will make the pokemon tired
or that just might make the pokemon all up and fired.

If the pokemon starts to beat you up
just use some defense or bring a cup.

So now you see how to catch a pokemon with a breeze
but pokemon isn't always a simple ease.


Pies


Last edited by ilikepiesodoyou on Thu 19 Jun 2008, 7:13 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Prof. Cowie
Professor
Professor
avatar

Male
Number of posts : 137
Age : 29
Location : I AM OMNIPRESENT!
Trainer Type : Edumacator....
Friend Code D/P : gonna hve to be my friend to get it >=3
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:09 pm



i could stay awake! just to seeeee you breeediiiing!


watch the building rage your feeling!


while your sitting there and searing!


i could wait right here....until yoooooou surrender!!!!


i could watch you in your moment....foreeveeer


where every step made by yoooooou


is a movement you've measuuuuured!


no you cant close your eyes!


though you want to fall asleep!


or you'd miss the baby...


and u dun wanna miss the thiiing


and everytime you think it through!


released the one you never knew!


cuz u missed the baby!


and you dont wanna miss a thiiiing!


getting close to 2(am)


and your head is beating!


And im wondring what youre scheming


hearing hateful thoughts youre thinking


and you rub your eyes...


and blame it ooooon ninteeeeeennndooooooo


and i just wanna watch you in this moment...


and make obscure inueeeeendooooooo


[size=12][/size]

no you cant close your eyes!


though you want to fall asleep


cuz youd miss that baby...


and you dont wanna miss the thiiing


cuz even when the nature's through!


the IV rate wont ever dooo!


just release the baby....


cause you just cant use the thiiing



Last edited by Prof. Cowie on Thu 19 Jun 2008, 7:13 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:11 pm

ilikepiesodoyou wrote:
YOU GO GIRLFRIEND LETS CREATE A POKEMUSICAL REVOLUTION!!!


Very Happy
ok...that was just disturbing... 0_0 quote from timmy turner...
"No amount amount of Therapy will ever make this moment right."
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:11 pm

Prof. Cowie wrote:


i could stay awake! just to seeeee you breeediiiing!


watch the building rage your feeling!


while your sitting there and searing!


i could wait right here....until yoooooou surrender!!!!


i could watch you in your moment....foreeveeer


where every step made by yoooooou


is a movement you've measuuuuured!


no you cant close your eyes!


though you want to fall asleep!


or you'd miss the baby...


and u dun wanna miss the thiiing


and everytime you think it through!


released the one you never knew!


cuz u missed the baby!


and you dont wanna miss a thiiiing!


getting close to 2(am)


and your head is beating!


And im wondring what youre scheming


hearing hateful thoughts youre thinking


and you rub your eyes...


and blame it ooooon ninteeeeeennndooooooo


and i just wanna watch you in this moment...


and make obscure inueeeeendooooooo




no you cant close your eyes!


though you want to fall asleep


cuz youd miss that baby...


and you dont wanna miss the thiiing


cuz even when the nature's through!


the IV rate wont ever dooo!


just release the baby....


cause you just cant use the thiiing

ok that is too small...
Back to top Go down
ilikepiesodoyou

avatar

Male
Number of posts : 8
Age : 22
Location : UNICORN PLANET
Trainer Type : Wimp
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-25

PostSubject: GOLD DUDE   Thu 19 Jun 2008, 7:16 pm

That nintendo line, IT WAS GOLD!!!!
Back to top Go down
View user profile
Captain Nick
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 432
Age : 28
Location : Flagstaff, AZ
Trainer Type : Pirate
Friend Code D/P : 4038 5093 8891
Friend Code Platinum : 1676-9566-3460
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-26

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Thu 19 Jun 2008, 7:55 pm

lols, inuendo ftw!
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/frogmangosplat
UberMac



Male
Number of posts : 18
Age : 23
Location : everywhere- even in your
Trainer Type : cool
Friend Code D/P : 254686970568
My Pokemon Team :
Warning :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-06-21

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Mon 23 Jun 2008, 12:22 pm

im scared
Back to top Go down
View user profile
Geno



Male
Number of posts : 151
Age : 22
Location : United States
Trainer Type : Cool, Good Looking
Friend Code D/P : 4511 1107 1658
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-05-04

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sat 19 Jul 2008, 12:38 pm

mommy!!! im scared... help me!!
Back to top Go down
View user profile http://pokemonmasters.darkbb.com
Joe
Battler
Battler


Male
Number of posts : 102
Age : 26
Location : London
Trainer Type : Battler
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-23

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sat 19 Jul 2008, 2:17 pm

You're all gay.

Especially Cowie.
Back to top Go down
View user profile
yanks4ever
Battler
Battler
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 24
Location : My House =P
Trainer Type : NINJA Clan Leader, UU Battler, Educator
Friend Code D/P : Pearl: 0387-6668-1876
Friend Code Platinum : Platinum: 5413-5808-2607
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-03-23

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sat 19 Jul 2008, 4:06 pm

Joe wrote:
You're all gay.

Especially Cowie.

LMAO HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH!
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?id=1467856086&ref
M.S



Male
Number of posts : 113
Age : 21
Location : North shore, New Zealand.
Trainer Type : New Team Planner
Friend Code D/P : None
Friend Code Platinum : None
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-03-14

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sat 19 Jul 2008, 4:25 pm

Joe wrote:
You're all gay.

Especially Cowie.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

OMG!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Prof. Cowie
Professor
Professor
avatar

Male
Number of posts : 137
Age : 29
Location : I AM OMNIPRESENT!
Trainer Type : Edumacator....
Friend Code D/P : gonna hve to be my friend to get it >=3
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-25

PostSubject: -.-   Mon 21 Jul 2008, 11:53 am

ha tough talk for someone who is a name sake of a jonas brother
Back to top Go down
View user profile
BlackPhazeDragon

avatar

Male
Number of posts : 21
Age : 24
Trainer Type : Dragon,Battler,Somewhat Helper
Friend Code D/P : 4210-2618-4755
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-11-16

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Fri 21 Nov 2008, 3:46 pm

Ouch Word Pwned ring a bell Joe?
Back to top Go down
View user profile
CtChronicles

avatar

Male
Number of posts : 93
Age : 22
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-02-28

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sun 01 Feb 2009, 12:45 pm

Im Lucario but im also Dr.Doom Riolu go clean your room.I can rap you cannot be happy with the poo poo pokemon you got.Empoleons a duck he ate a dish OMG he ate Magikarp the fish.I can travel with Pikachu on my back get ur face away and get a tick tack.Double the pokemon fun my rap is done.


My rap owns dont lie
Back to top Go down
View user profile
Net-Cracker

avatar

Male
Number of posts : 633
Age : 26
Trainer Type : Zangoose Trainer
My Pokemon Team :
Warning :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2008-05-31

PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   Sun 01 Feb 2009, 1:04 pm

yea your song really does belong in this thread
Back to top Go down
View user profile http://www.MKWwifichat.darkbb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: HAHAHAHAHA pokemon songs   

Back to top Go down
 
HAHAHAHAHA pokemon songs
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pokemon 5th Generation Sneak Peek!
» Hi im looking for some pokemon for my pokedex
» Pokemon Dispenser
» Prof. Monkey's Pokemon Lab(Rayquaza Wing)
» Hamachi and pokemon?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Any Trades :: Important Forums :: Online PokeSchool (With Prof. Cow)-
Jump to: